Retour Management

Naast de order kopiëren kunt u vanuit een bestaande order ook rechtstreeks een retour aanmaken. Rechtsboven in het scherm staat de drop down retour management. Wanneer u hier op klikt kunt u verschillende redenen van retour kiezen waarbij je ook direct een retourlabel kunt laten opmaken en toesturen voor de klant.

Retour aanmaken – Regulier – Zonder label
Er wordt een retour voor deze zending aangemaakt. U ontvangt geen retourlabel dus de klant stuurt het pakket zelf terug.

Retour aanmaken – Regulier – Met label
Er wordt een retour voor deze zending aangemaakt. Ook ontvangt u van de klantenservice een retourlabel welke u naar de klant kan sturen.

Retour aanmaken – Foutlevering – Met label
Er wordt een retour voor deze zending aangemaakt. U ontvangt van de klantenservice een retourlabel welke u naar de klant kan sturen. Tevens wordt er geregistreerd dat dit om een foutlevering van HC Distributie gaat waardoor de kosten hiervan niet voor u zijn.

Retour aanmaken – Defect – Met label
Er wordt een retour aangemaakt met de status defect. U ontvangt van de klantenservice een retourlabel welke u naar de klant kan sturen. Zodra de retour ontvangen is weet men in het magazijn dat deze defect is.

retour